Thursday, May 14, 2009

Sarapan Pagi Di Ofis..yum,yum... :p

b4 turun kerja,aku singgah di the spring...lama sudah aku tidak menjejak kaki ku disana...
sampai shj di the spring,aku terus ke kedai epal besar(Big Apple) untuk membeli sarapan aku..
punya la bengan muka pekerja nih,tau la kena kerja awal2,aku pun sama tp tkda la bengang sgt..
aku mintak dia half dozen,tp dia bg utk 3pcs ja..pekak bahlol betol bdk ni,aku sound dia skali lagi "half dozen la bang" ,huh aku pun bengang jugak dah,apa dia ingat aku x mampu ka beli half dozen ha..mau aja aku bg penerajang tp malas gak aku sbb security bnyk..jd aku dgn sbr meng-order 3 pcs "the alien" 1pcs "duran duran" 1 pcs "tiramisu" 1 pcs "choreo"..selepas membayar aku terus ke kereta aku..shitt..lupa byr parking plak,kena masuk dlm balik..
dipendekkan cerita aku sampai saja di ofis,terus aku membuka kotak donut terbabit lalu membedal donut "duran duran",x sampai 2 minit dh abis,mmg lapar ni..lepas tu aku gigit sikit "tiramisu",x sedap n nyesal aku beli..lalu aku membedal "the alien" huh kenyang la plak..
smbg kerja jap..n lapar balik lalu aku membedal selebihnya..boring x baca ni?mesti korang keluar air liur sudah..hhahaha..utk menambah isipadu air liur korang,aku sertakan gmbr utk hiasan..nah..




apa macam?terliur x?hahahahahaa

4 comments:

Zoro said...

cis.haha. apa da kopi susu sia?
ne ecpi? jahahaha

Frez-Kore said...

penin palak minum aik ya..
huhu

Zoro said...

ahahahah sapa soh ko minum

Anonymous said...

Genial brief and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.