Tuesday, May 12, 2009

Hye saya bermain gitar...

yah,lama aku x update blog..sori kepada semua peminat aku ya...
huahahahah..perasan..
broadband aku telah dihentikan sementara kerana aku malas pegi bayar n xda duit nak byr..
hahahaha..ketawa la oi,flying kick usus kecil ko nnti bo taw!!
okeh,direct to the point, 2/5/09 gig sehati sejiwa telah berlangsung dan band aku terbabit dalam upacara tersebut,terima kasih kepada encik eric otai..
sungguh ramai yg bertandang haritu,aku selaku penjaga pintu aka ahmad albab melihat ramai bdk2 yg sdh rajin menghadiri majlis sebegini..syabas kepada rakyat kuching..
10 band dr kch perform haritu,aku x sempat ambik gmbr,kamera tertinggal kat rumah,sori guys..antara band yg beraksi ialah,happily ever after (band gerek aren),n.o.t.e.s(tidak hadir tp aku letak shj),united kids of oi!(band ternama abad ini),traitor(band ganas kuching),trick4kids(band kesukaan gadis2),escape the plainview(maskulin kore,drummer kiut),kurasakuasa(memang kuasa gaban gila),restart(band buruk lagi hodoh),destruction zero(hardcore till the end bro!!),mayze(otai goreng2 gitar,layan abis)..owh ya,lupa plak band jemputan, a million evil faces(death to the fucking core)..
sumanya berjalan lancar,hepi serta sengal2 di badan..
gambar?ada tp aku curi gmbr dari kamera badol aka pjhc official photographer..
mintak maaf kalau gmbr anda tidak ada,aku malas nak upload bnyk2,mklum la pakai broadband nih...
















banyak lagi sebenarnya tp aku malas la nk upload..huhu..
kalau maw tgok lagi cek it out -->http://www.myspace.com/coreatanhebat

No comments: