Tuesday, May 12, 2009

Jangan Benci Kami,Shuffle Itu Seni

seluar polis trafik,sarung tgn berkebun,t-shirt persatuan rakan muda,topi ada manik2 bling2,kasut anti geseran=shuffler...yes,aku maw join shuffle..hahaha..gila...
dasawarna ini,ramai budak2 yg pandai menari,bagus memang seni dan boleh menyihatkan badan..
semua peringkat umur sudah mengenali budaya ini,aku tabik kat dorg..sampai mak aku pun taw shuffle sudah..berangsek korg..
muzik ala2 poco-poco,sungguh menarik minat makcik2 yg mempunyai masalah duduk kat rumah..
yah,mereka memang seni..aku x benci tp aku just irihati,mengapa shuffle ini boleh diterima umum?kenapa tidak hardcore?mengapa?
-adakah sebab muzik nyaring?muzik mereka pun apa kurangnya,blasting bass dorg pun kaw2 jugak smp terkeluar sedikit tahi idung pak memet yg sedang minum kopi di kedai mak siti..
-penampilan?hmm..mmg hardcore agak ganas sikit tp bg aku masih bleh diterima,bleh pg kenduri tp bahagian cuci pinggan lah..yah,mereka mungkin lebih stylo lagi,sbb itu ramai yg suka..
-sikap?sama sahaja...
-gaji?merepek...kalau ada mmg ramai yg resign kerja kerajaan skrg...
-idea?yeah,bagi aku hardcore mempunyai kelebihan disini..walaupun lagu nya agak ganas tp idea atau msg yg disampaikan kebanyakan nya positif..shuffle?adaka idea nya?kalau dr segi kesihatan bleh la sbb dh sama level dgn poco-poco.

arhhh...malas la aku nk tulis psl ni lagi..penat dan kekurangan idea yg bernas dan tumtas..
kalau aku tulis banyak2 takut pulak kena tendangan shuffle kaki berapi plak nnt..
cukupla setakat ini..mengarut adalah hobi aku,trima kasih...

No comments: