Tuesday, May 26, 2009

Printing Session -MosHxCorE Clothings-


Event: Printing baju org order
Time: 12am-2am (ngantok tp semangat)
Place: Di depan rumah aku
Crew: Haizan (team leader), Boi/aku (penolong haizan), Kong (pengambil gambar/penyampok), Fizi (pendengar iPod/penghalau nyamuk), Badul (peneliti/penyidai baju yg dah diprint)

korek idung sambil memikirkan bagaimana nak print

abg fizi evra tgh testing2 print

kong menjalankan tugasnya,menyampuk

aku tgh tuang dye kat blok baju

haizan tolong pegang blok sambil aku print baju,kalau ada mesin senang lgik..

baju yang dah siap 50%

sama juak tok 50%

giliran haizan gik print baju,aku tolong pegang

baju2 yg dah siap diprint,kereta bapak aku a.k.a. pengering baju..kedong enjen nya panas..hahahaha

kalau mahu tahu cara2 nya lebih lanjut,tonton lah youtube..hehehe

No comments: